Voor vragen over het beheren van uw Mastercard- en American Express-kaarten, kunt u contact opnemen met hun klantenondersteuning op:
- Mastercard klantenondersteuning
- American Express klantenondersteuning: bel het nummer op de achterkant van uw kaart
Voor vragen over het beheren van uw Mastercard- en American Express-kaarten, kunt u contact opnemen met hun klantenondersteuning op:
Visa Click to Pay is het online afrekenproces van Visa dat is gebaseerd op de nieuwste specificaties voor de e-commerce-industrie – EMV Secure Remote Commerce. Om een aankoop te doen, hoeft u niet langer een 16-cijferig primair rekeningnummer in te voeren, wachtwoorden op te zoeken of lange formulieren in te vullen. Om van deze gemakkelijke, slimme en veilige online afrekenervaring te genieten, klikt u gewoon om met Visa te betalen wanneer u het Click to Pay-icoon ziet als Visa wordt aanvaard.
Visa Click to Pay is beschikbaar in meer dan een half miljoen online winkels in de Verenigde Staten en in andere regio's over de hele wereld. Klik op het Click to Pay-icoon wanneer u afrekent bij uw favoriete deelnemende online winkels waar Visa wordt aanvaard, en profiteer van gemakkelijk, slim en veilig online afrekenen.
Momenteel nemen Visa, Mastercard en American Express deel aan Click to Pay. Let op het Click to Pay-icoon en de keurmerken van deze merken bij online winkels waar ze worden aanvaard.
Ja, u kunt klikken om met uw Visa-kaarten te betalen op mobiele apparaten met internetverbinding wanneer u het Click to Pay-icoon ziet waar Visa wordt aanvaard.
Om te beginnen, zoekt u het Click to Pay-icoon wanneer u bij deelnemende online winkels afrekent en betaalt u met uw Visa-, Mastercard- of American Express-kaart, waar deze ook worden geaccepteerd.
U kunt ook uw Visa-kaarten instellen voor Click to Pay door:
Voor uw Visa-kaarten kunt u contact opnemen met de ondersteuning van Visa via [email protected] of bellen met de klantenondersteuning.
Wij delen uw persoonlijke informatie met deelnemende kaartnetwerken, dienstverleners en retailers om het afrekenen te vergemakkelijken. Voor meer informatie over hoe Visa uw persoonlijke informatie verzamelt, beschermt en deelt, verwijzen wij u naar onze Privacyverklaring.
U kunt tijdens het afrekenen een extra veiligheidsvraag ontvangen om te bevestigen dat u de geautoriseerde kaarthouder bent. Meer informatie over Verified by Visa.
Neem contact op met de retailer voor hulp bij uw aankoop.
Visa biedt geen waarschuwingsdienst voor transacties. Neem contact op met uw financiële instelling om te weten of zij dit doen. U kunt ook nagaan of uw Visa-kaart in aanmerking komt voor Visa-aankoopwaarschuwingen.
Met de nieuwe afrekenoptie zijn kaarten van andere betalingsnetwerken, zoals Mastercard of American Express, mogelijk niet beschikbaar. Wij raden u aan contact op te nemen met Mastercard en American Express om deze kaarten te beheren of in te stellen. U kunt uw kaarten ook instellen of beheren tijdens het afrekenen bij deelnemende retailers.
In de ervaring selecteert u het gebruiker-icoon in de rechterbovenhoek van het scherm Beoordelen & Bevestigen. Selecteer vervolgens Afmelden om niet langer herinnerd te worden. De volgende keer dat u met Click to Pay betaalt, moet u uw e-mailadres opnieuw invoeren en uw identiteit verifiëren.
Dit kan verschillende redenen hebben. Bijvoorbeeld:
Voor hulp bij het gebruik van Visa Click to Pay kunt u contact opnemen met de ondersteuning van Visa via [email protected] of bellen met de klantenondersteuning.
U wordt automatisch afgemeld voor uw sessie na een korte periode van inactiviteit of als u uw browservenster sluit. Als u verder wilt gaan, moet u uw sessie opnieuw beginnen.
Voor uw gemak en om ervoor te zorgen dat u gemakkelijk toegang heeft tot de eenmalige code op het apparaat dat u gebruikt tijdens het betalen, sturen wij de code naar zowel uw telefoon als uw e-mail. U kunt de code gebruiken die naar uw telefoon of e-mail is gestuurd om uw aankoop te voltooien.
U kunt uw telefoonnummer updaten op het klantenportaal van Visa Click to Pay om ervoor te zorgen dat u de eenmalige code ontvangt. Volg onderstaande stappen om uw mobiele telefoonnummer te updaten.
Als het nummer op uw profiel correct is en u nog steeds problemen ondervindt bij het ontvangen van de eenmalige code, kan dit komen doordat uw provider sms-waarschuwingen blokkeert. Wij raden u aan contact op te nemen met uw provider en de SMS-instellingen te controleren om meldingen van het verkorte nummer 86301 toe te staan.
Let op: wanneer u vraagt om een eenmalige code naar uw mobiele nummer te sturen, stuurt Visa voor uw gemak de eenmalige code ook naar uw e-mailadres dat gekoppeld is aan Visa's Click to Pay. Om er zeker van te zijn dat u uw betaling met Click to Pay kunt voortzetten , kunt u ook uw e-mail controleren.
De veiligheid van uw informatie in de Click to Pay van Visa is uiterst belangrijk voor ons. Om de veiligheid van uw informatie te waarborgen, verhinderen onze fraude- en risicosystemen de toegang tot de informatie na een bepaald aantal inlogpogingen met een foutieve eenmalige code.
Gelieve enige tijd te wachten en probeer opnieuw in te loggen.
U kunt wijzigingen aanbrengen aan uw Visa-kaart en gerelateerde informatie op Visa Click to Pay:
Als u problemen hebt met het instellen van uw Visa-kaart op Visa Click to Pay, en u vindt hier niet de hulp die u nodig hebt, neem dan contact op met de klantenondersteuning van Visa via [email protected] of bel de klantenondersteuning.
Voor kaarten die niet van Visa zijn, kunt u contact opnemen met de klantenondersteuning van dat kaartnetwerk.
Selecteer Kaart verwijderen in de ervaring of het klantenportaal van Visa Click to Pay om uw Visa-kaart uit Visa Click to Pay te verwijderen.
We vinden het jammer dat u weggaat. U kunt uw Visa Click to Pay-profiel verwijderen op ons klantenportaal. Zodra u zich heeft aangemeld, kunt u verzoeken om uw account te verwijderen en uw informatie uit ons systeem te verwijderen. Als u een andere kaart dan een Visa-kaart hebt, ga dan naar de ondersteunende website van het betreffende netwerk. Let erop dat u, zodra uw verzoek is ingediend, geen toegang meer hebt tot uw informatie op Visa Click to Pay.
Ja, u kunt ervoor kiezen om deze functie in te schakelen door Mij onthouden te selecteren. Daarna hoeft u niet langer uw e-mail en een eenmalige code in te voeren om toegang te krijgen tot de kaarten die u hebt ingesteld voor Visa Click to Pay. Het is een geweldige manier om uw afrekenervaring nog sneller en gemakkelijker te maken - zo hoeft u uw 16-cijferige kaartnummer en andere betalingsinformatie niet meer in te voeren. "Mij onthouden' werkt voor alle websites van online winkels waarop het Click to Pay-icoon wordt weergegeven en waar Visa wordt aanvaard. Deze functie wordt niet aanbevolen voor gedeelde apparaten.
Door Mij onthouden te selecteren, zal Visa u op die browser en dat toestel onthouden en kunt u de verificatie op dat toestel en in die browser overslaan wanneer u de volgende keer klikt om met Visa te betalen. Dit houdt in dat u de Visa-kaarten, e-mail, namen, telefoonnummers en adressen die u op Visa Click to Pay hebt ingesteld, zult kunnen zien en dat u geen eenmalige code hoeft in te voeren om te kunnen afrekenen. Voor uw veiligheid zullen we u in bepaalde situaties, zoals het updaten van uw persoonlijke gegevens, nog steeds vragen om opnieuw te verifiëren.
Ga naar Mijn toestelinstellingen om uw instellingen op elk moment te wijzigen. Deze functie wordt niet aanbevolen voor gedeelde apparaten.
We hebben de Vertrouw dit toestel-functie geïntegreerd in Mij onthouden om uw afrekenervaring te verbeteren. Voorheen moest u 'Mij onthouden' kiezen om op het apparaat onthouden te worden en ook 'Vertrouw dit toestel' (of 'Ingelogd blijven') kiezen om het invoeren van een eenmalige code over te slaan om te kunnen afrekenen. U kunt dit nu doen door simpelweg Mij onthouden in te schakelen. U kunt uw Mij onthouden-instellingen op elk moment aanpassen door in te loggen op het Visa Click to Pay-klantenportaal en naar het onderdeel Mijn toestelinstellingen te gaan op het scherm Mijn kaartgegevens.
Het kan zijn dat uw opgeslagen kaarten worden bijgewerkt, zodat u gemakkelijk, slim en veilig online kunt afrekenen, waar u het icoon Click to Pay ziet staan . Sommige bestaande Visa Checkout-gebruikers moeten zich mogelijk opnieuw verifiëren aan de hand van eenmalige codes wanneer zij voor de eerste keer betalen. Alle Visa-kaarten die in uw Visa Checkout-rekening zijn opgeslagen, kunnen worden gebruikt waar Visa wordt aanvaard. U kunt nieuwe kaarten instellen om met Visa Click to Pay te betalen bij een deelnemende online winkel bij het afrekenen. Visa zal alleen uw Visa-kaarten overschrijven naar Visa Click to Pay. Als u een American Express- of Mastercard hebt, hoeft u uw kaart alleen maar in te stellen als u ze voor het eerst gebruikt met Click to Pay.
Als we uw vraag nog steeds niet hebben beantwoord, neem dan contact op met de klantenondersteuning van Visa via [email protected] of bel de klantenondersteuning.
is een handelsmerk in eigendom van, en gebruikt met toestemming van EMVCo, LLC. EMV® is een geregistreerd handelsmerk in de VS en andere landen en een niet-geregistreerd handelsmerk elders. The EMV-handelsmerk is eigendom van EMVCo, LLC.