Wat is Visa sensory branding?
Wanneer een Visa-transactie wordt goedgekeurd, zal dit, waar van toepassing, een animatie, geluid en haptische trilling activeren. Hierdoor krijgt de betalingservaring van de consument een extra dimensie. Naarmate de betaalmethoden zich verder ontwikkelen, verzekert sensory branding consumenten dat hun Visa-aankoop is goedgekeurd.
Visa sensory branding gebruikt waar mogelijk animaties, geluid en trillingen om te bevestigen dat een Visa-aankoop is goedgekeurd.
Ontdek de voordelen
Visa sensory branding laat consumenten weten dat hun Visa-aankoop is goedgekeurd. Het biedt retailers een betalingsoplossing waarmee ze zich kunnen onderscheiden van de concurrentie.
Snelle en gemakkelijke betalingen
Maak betalingen gemakkelijker. 87 procent gaf aan dat hun transactie snel en gemakkelijk was.¹
Merkinnovatie
Laat een blijvende indruk achter. 82 procent van de gebruikers ervaart hun betalingservaring als innovatief. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Nieuwe verkoopkansen voor u
Integreer Visa sensory branding in uw betalingsoplossing. Het kan u het voordeel bieden waar u naar op zoek bent en nieuwe verkoopkansen creëren.
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Integratie Visa sensory branding
Ontdek de tools en hulpmiddelen van Visa sensory branding. Ze zijn ontworpen om u te helpen naadloos sensory branding toe te voegen aan uw betalingsoplossing.
SDK’s
Integratie voor iOS, Android en web. SDK’s (software development kit) voor Visa sensory branding bevatten alleen frontend animatie-, geluids- en haptische bestanden. Aanpassingen omvatten kleur, grootte, geluid en haptische trillingen.
Lokale integratie
Ontwerpelementen en animatiespecificaties zijn ook beschikbaar. Elementen kunnen worden aangepast aan uw betalingsoplossing.
Digitale merkvereisten van Visa
Ontdek hoe u verplichte Visa-merkelementen in uw digitale betalingservaring kunt integreren. U kunt ervoor zorgen dat de kracht van het Visa-merk u helpt om innovatief te blijven, uw relevantie te behouden en uw klanten in staat te stellen te zijn waar ze maar willen.
Veelgestelde vragen
Antwoorden op veelgestelde vragen.
-
Alle drie de elementen van Visa sensory branding (geluid, animatie en haptische trillingen) werken samen om een goedgekeurde Visa-transactie te bevestigen. Ze moeten allemaal worden opgenomen, indien ze ondersteund worden door de betaalhardware.
-
Visa sensory branding moet onmiddellijk starten na een goedgekeurde Visa-transactie met een oplaadbare Visa-prepaidkaart, Visa-debetkaart of Visa-creditcard.
-
Ja. De klantervaring moet consistent zijn, ongeacht de Visa-kaart die wordt gebruikt.
Voor meer informatie over Visa sensory branding kunt u een e-mail sturen naar [email protected]